Navigáció

· Vendégházak
· Galéria
Akciónk folytatódik!

Gyűjts össze 5 db, békés halas azonos fajta napijegyet és hozd vissza.
A hatodik alkalommal megvendégelünk egy horgászatra.

További információ:

Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
FISH FARM TEAM -- OBERWART PEPÓ TEAM rakós magyar-osztrák visszavágó!
Versenyek

Időpont 2010.10.03
Helyszín: Zsennyei tó
12-12 fős 2 x 3 órás rakósbotos csapatverseny a szomszédokkal két 12 fős szektorban!
Előzmények:
Tavasszal a szomszéd Osztrák Pepó Oberwarti team látta vendégül csapatunkat egy kellemes hétvégen. Ezt az oda-vissza szomszédvári versengést nagyban köszönhetjük a mindkét egyesületbe tartozó Vass Jani barátunknak, aki természetesen most az osztrák csapatot erősítette eredményével és súlyával is!!!
Ezen az abszolút baráti versenyen kitettek a házigazdák vendéglátásban és versenyzésben is magukért. Erről már egy cikk keretén belül olvashattatok a Fish Farm SHE. honlapján.
A saját tó és a saját módszer természetesen oda billentette a mérleget és nagy fölénnyel megkaptuk a „beosztásunkat”!
Ezeknek a történéseknek szerettünk volna méltóképp megfelelni ezen az őszi visszavágón.
Még sötétben volt a gyülekező a 24 fő és segítőik számára.
A reggeli poharazgatás után a szomszédok a páratlant mi pedig a páros számokat kaptuk.
A versenyen csak poharazó top-szettel lehetett etető anyagot bejuttatni és most az ottanival ellentétben horogra nem lehetett feltenni az u. n. taigert (ez a csali a sógorok nagy fegyvere).
Egyébként ezt nemzetközileg és magyar országon is tilos használni csalinak az érvényben lévő FIPS szabályoknak megfelelően.
Etetni szabadott vele, de horogra tilos volt.
A verseny elég érdekesen indult, mert a mi Fish Farmos csapatunk meglehetősen állva maradt az első ½ órában.
A keszegek még nem találtak rá az etetésünkre (mi a taktikánkat ebben a folyamatosan hülő vízben a dévérekre alapoztuk).
A sógorok pedig egyre többen beköszöntek 1-1 ponttyal.
Így jártam én is. A kinti abszolút egyéni győztes (PEPI) ismét mellém húzott és azonnal a tavaszi vereségemre egy revanst ajánlott. Természetesen elfogadtam, hiszen mit is tehettem mást.
A bal oldalamon Michael szintén bekezdett egy 3,5kg-os ponttyal csak úgy, mint Pepi.
Köszönöm szépen jó volt!! Ráadásul a kettővel mellettem ülő Geröly Titi el kezdett nevetni és dobálni felém a jó pofa ugratásait.
Mondanom sem kell, hogy ebbe aztán bekapcsolódtak a többiek is és ebből egy össz népi hahotázás alakult ki olyan szinten, hogy a könnyeinktől nem láttuk egy darabig az úszóinkat.
Miután már minden Fis Farmos azon nevetett, hogy mi nem bírunk halat fogni viszont a különböző kegyszerek működnek osztrák barátainknál, egyszer csak beindultak a mi etetéseink is.
Ekkor már Pepinek 2 db pontya volt úgy 9 kg öszz súlyban!
Csapatunknál már jelentkeztek a szép 30-70 dkg -os dévérek igaz nem túl nagy sokaságban.
Miután nekem is sikerült ½ óránál elejtenem egy termetesebb dévér példányt jöttek a pontyok és az óra végére már 3 ponty nálam is volt a szákban.
Jöttek a jó hírek miszerint már az egyesület alelnöke a pici Zsöni is fogott pontyot és jól szedi ütemre a keszegeket.
Nem volt ez másképp a Kóbor Bazsival sem, akit az első fordulóban több ponty is megtréfált, annak ellenére hogy sok hala volt ettől függetlenül is.
Binder Zotya is szerencsére bebiztosította magát egy szép pikkelyessel több szép dévér társával együtt.
A Tominak kissé nehezen indult meg a hala, de szerencsére a végére azért valamennyire kiegyenesedett ott is a fogás.
Persze a Pepo csapat sem hagyta magát, hiszen nem azért jöttek.
Az 1-sen ülő Max remek 9020 grammal 3 ponttyal behorgászott az „A „ szektorban egy kettest, de többen fogtak a sógorok között 5 és 8 kg között ami az első fordulóban nem volt rossz eredmény.
Szerencsére nálam egyre jobban beindultak a pontyok és sikerült belőlük annyit fogni, hogy 17500 grammal a szektor egyest behúzhattuk a Fish Farmos csapatnak.
A „B” szektort Pepi nyerte a balomon 15650 gr-al 4 db ponttyal , Zsöni előtt akinek 11510 gr lett a fogott súlya.
Jött az összegzés és a kezdeti „ijedség” ellenére fölényes lett az első forduló előnye számunkra. 67:92 lett a pontarány.
Megnyugtató előnnyel mentünk elfogyasztani a finom ebédet és mindezt ki több ki kevesebb folyadékkal le is öntötte.
Volt ugratás bőven csapatokon belül és kívül is.
Jánost megkértük , hogy vegye rá a csapatuk tagjait, hogy ha lehet, ne fenekeljék le a cuccot mert nem igazán lehet.
Jött a válasz első kézből: olyat kértek mintha azt kérnétek tőlem, hogy jövő héten induljak szépségversenyen!! Erre sok minden nem lehet mondani- passzoltuk a kérdést.
Egyébként termete ellenére a Jani valamikor nem is annyira régen a Szegedi NB I. es csapatban futballozott sikeresen.
A második fordulót szerencsére ott folytattuk ahol abba hagytuk csak a halak még jobban felálltak az etetéseinkre és a taktikánkat mi is a ponty irányába toltuk el.
Előkerültek a 20/20-as szerelékek is, bár a búzamezők lovagja már 25-sel pecázott, mert folyamatosan lerongyolták a „traktorok”.
A Kóbor Bazsi is kicsápolt egy 7,56 –as nyurgát.
Az „A” szektorban is a mi Bazsinkra is odaállt már a ponty a kis vízre és megközelítette már a 10 kg-os fogást.
Az osztrákok közül a legeredményesebben délután Jani Pecázott 18900 grammal kettes lett mögöttem. Nálam szerencsére beindultak még jobban a pontyok és dévérek is és 32.1890 grammal nyertem a szektort, de Bognár Gyuszi is kitett itt magáért mert egy 3-ast kipecázott délután a délelőtti 4-re.
A másik szektort is magabiztosan hoztuk Kóbor Bazsi személyével, de a szektor 2-3-4 is a miénk lett. Itt a legjobb szomszéd Pepi lett, aki egyben összesítésben is ismét a legjobbnak bizonyult a sógorok között és abszolútban a 4-dik helyre horgászta be magát.
Ez dicséretes, hiszen első alkalommal horgásztak nálunk ezen a számukra ismeretlen vízen.
A második fordulót egy picivel még jobban megnyertük 57 : 100 –ra.
A végeredménye ennek a remek versenynek 124:192 lett a fogott súlyarány: 222680 : 125320 gramm. Ehhez az egész csapatnak gratulálok, mert a helyekhez viszonyítva mindenki megfelelően helyt állt és tisztességgel pecázott az egyesülete színeiben.
Egyéniben az első 6 helyezett lett díjazva, amiből csak a 4-dik hely nem lett fish farmos.
Az abszolút versenyt nekem sikerült megnyerni 2 ponttal és közel 50 kg-al.
Természetesen ehhez jó hely is kellett, minden helyről nem fogható ennyi.
Reméljük a vendéglátás is megfelelő volt mindenki számára és jól érezte magát mindenki a látottak alapján.
Természetes hogy ilyenkor a vesztes fogadkozik - tavasszal Ausztriában visszavágnak!
Valószínűleg ez így is lesz, de azért mi szeretnénk megszorítani a vendéglátóinkat!

Hajrá Fish Farm!!!
levi

Részletes erdmények

További képek....
Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

TÁBOROK

Január 1-től - Március 31-ig :

HÉTFŐ SZÜNNAP

Éjszakai nyitva tartás:

(Májustól - Szeptember végéig)
Péntek – Szombat
20.00 – 06.00 óráig

Éjszakai horgászat
Éjszakai horgászat a
téli nyitva tartás alatt!