Navigáció

· Kép beküldése
· Regisztráció
Akciónk folytatódik!

Gyűjts össze 5 db, békés halas azonos fajta napijegyet és hozd vissza.
A hatodik alkalommal megvendégelünk egy horgászatra.

További információ:

Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Fish farmos siker a rakós csapatversenyen!
Versenyek
Zala-Vas rakós botos csapatok versenye

2011. június végén, Miháldon folytatódott a Zala – Vas (Fish Farm SHE ) rakós botos csapatok 2 X 3 órás versenye. Szám szerint a 7-ik egymáselleni csata elé néztünk a Zsennyétől 110 km-re található 4 -5 hektáros tavacskán.
A csapatok 10-10 főből álltak. A Zalai barátok fő célja az volt, hogy megtörjék a hatszoros győzelmi sorozatunkat saját hazai pályájukon. Ennek megfelelően a zalai kapitány Németh Lajos közös tréningeket és egy csapatba kerüléses válogató versenyt is kiírt a zalai fiúk számára a versenyt megelőző hetekben.
Reggel a mi csapatunk 5,30 kor találkozott a bázison (Zsennyei tó) és az élő csalik felvételezése után közös indulással 1,5 óra alatt megérkeztünk a helyszínre.

A fogadtatás a szokásoknak és hagyományoknak megfelelően pogácsa és jobbnál – jobb borok, melyeket a zalai csapat oszlopos tagja Anda Józsi szervírozott.
A kellemes hangulatban telt sorsolás után, megtudhattuk, hogy milyen szabályok szerint fogunk horgászni. Ezt a zalai kapitányuk nem kis nevetések közepette be is jelentette. Természetesen nem titkolták, hogy azért van a ”normális” szabályoktól való eltérés, mert ez nekik kedvez. Hát ilyen a baráti verseny. Mi ezt tudomásul véve, alakítva a taktikánkon alkalmazkodtunk a megváltozott szabályokhoz.
A mi csapatunk 3 „újoncot” is avatott a csapatban. Mindhárman bebizonyították, hogy helyük van a társságban és alkalom adtán erősítik csapatunkat.
Mi a páratlan számokat húztuk, míg a zalai fiúk a párosakat.
Egyéniben nincs díjazás, mert mindenki marad a helyén, azaz nem átüléses ez a csapatverseny.
Az időjárás az elmúlt frontos napokhoz képest kissé kiegyenesedett, csak az erős néha viharos szél nehezítette a pecát elsősorban a rakós botos horgászás miatt..
A halak nagyon finoman és érzékenyen ettek nem volt könnyű becsapni őket. A csali vezetése a szél miatt nagyon nehézkessé vált, de hát ilyen a horgászat.
Elsősorban dévért-bodorkát-karikát és kárászt kellett fogni az apróbb halak közül (4-12 dkg).
A nagyobb testű halak most az egész verseny alatt kevésbé voltak horogra csalhatóak, de azért így is lehetett belőlük fogni 5-6 kg-ot a széleken pedig akár 12-16 kg-ot is.
A szélek és közelében a pontyok is mutatkoztak melyeket általában sikerült is a szerencsésnek megfogni.
Az első kanyar eredménye: Vas 49 pont és 69 kg. Zala 61pont 55kg, azaz 12 pontos előnyünkkel zárult. Ezt elegendőnek láttuk a folytatáshoz. A finom, közösen elfogyasztott ebéd közben a taktikánkat finomítva fogtunk hozzá a második fordulóhoz.
A második fordulóban jobbára már csak apró 4-10 dkg-os kárászokat lehetett fogni és ezekkel lehetett jó eredmény elérni.
Szerencsére az előnyünket tudtuk növelni és fölényes sikert sikerült ismét elérnie csapatunknak. A végeredmény Vas megye 99pont és 143 kg, Zala megye 121pont és 116kg.

A visszavágóra július 31-én kerül sor természetesen hazai pályán, azaz Zsennyén.
Addig még az osztrák Pepó csapattal is megküzdünk Oberwartban szintén rakós bottal.
További jó felkészülést mindenkinek és gratula a csapat minden tagjának.

Kormorántól, szeméttől és vidrától mentes horgászatokat!

Hajrá Fish Farm!!
levi

Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

TÁBOROK

Január 1-től - Március 31-ig :

HÉTFŐ SZÜNNAP

Éjszakai nyitva tartás:

(Májustól - Szeptember végéig)
Péntek – Szombat
20.00 – 06.00 óráig

Éjszakai horgászat
Éjszakai horgászat a
téli nyitva tartás alatt!