Navigáció

· Kép beküldése
· Regisztráció
Akciónk folytatódik!

Gyűjts össze 5 db, békés halas azonos fajta napijegyet és hozd vissza.
A hatodik alkalommal megvendégelünk egy horgászatra.

További információ:

Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Megérdemelt győzelem a megyei CSB-n!

Május végére végre megjött 2 nap alatt a nyár. Ezt a halak is lereagálták az Abért tavon is ahol a megyei szövetség rendezte meg a megye legnagyobb versenyhorgász rendezvényét.
Sajnálatos módon csak 4 csapat indult a színvonalas rendezvényen. Érthetetlen, a több mint 20 tagegyesületből miért csak 4 indít csapatot, miért nem érzik fontosnak a részvételt, emelve a megyei rendezvény rangját.

Rangidősként, páran még vagyunk akik emlékezünk rá, hogy a Himfai tó partján egy kijelölt fő a társaságból még a horgász esküt is elmondta korán reggel a madarak ébredése közepette a csípős hajnalon, majd sorsoltunk és körbeültük a tavat, de volt hogy délután kellett az ifiknek, lányoknak horgászni, hisz nem jutott annyi hely a festői környezettel bíró Himfai tavon, hogy egyszerre reggel le lehessen ültetni ennyi versenyhorgászt egyszerre.

Most már női és gyerek kategória sincs , csupán a 4 felnőtt mellé 1 ifi kötelező és mégis illetve mégse. Viszont a 2 napos verseny végeztével a feletetett pályára azonnal rajtra készen álltak egyes egyesületekben vezetői tisztséget betöltő személyek a horgászatra. Futásban foglalták el a versenyzők által még szinte el sem hagyott helyeket. NO KOMMENT.

Milyen egyesületi élet folyhat ezekben az egyesületekben, ha erre az évenkénti 1 rendezvényre sem! éreznek késztetést, hogy elinduljanak, eltöltsenek jókedvvel 2x 1 napot együtt, egymásért és a szövetségükért. Szomorú, de nézzük azt ami történt, mert bánhatják- még ha nem is így tesznek - gondolják.

Jellemzően ezen a vízen versenykörülmények között nem könnyű megfogni a halat, ennek okát mi sem tudtuk még egészen megfejteni, most sem volt egyszerű horogra csalni a pikkelyes népséget. Többet kellene horgásznunk ezen a tavon, jó de mikor ? (nem elég ez a verseny csak), különleges és sajátos a tóban lakó halak viselkedése, másik vizekben élő fajtársaikhoz képest is. Én speciel nem tapasztaltam olyat, hogy a nagytestű halak (ponyt, kárász, dévér) a fehérje dús tápláléktól megriadjanak!?

Itt ez történik, ez már egyértelmű. Nos, az első nap elsősorban a dévér és kárász horgászatról szólt, melyek átlagsúlya 30-60 dkg volt. Ez mellett bodorka volt a jellemző az első órában, majd átvették a szerepet az előbb említett kopoltyúsok. Közben be be ugrott 1-1 termetesebb ponty (3-5 kilós) és 1-1 amur (2-3 kilós). Nem könnyű ezt szerelékkel lekövetni, hogy minden említett halnak megfeleljen, illetve a biztonságos megfogásukat biztosítja.

Az első napon az elektromos fordult az első helyen 7, majd mi a Fish Farm – Kőszeg 10 , harmadik helyen a Bük 15 és végül a Körmendi barátok 18 al. Tekintélyes előny, de nem volt behozhatatlan. Másnap kissé vagy inkább nagyon átvariálva a taktikánkat kockázatot felvállalva ültünk be a kisorsolt helyeinkre.

Az első óránk jól sikerült, szinte minden szektorban vezettük a mezőnyt, de a második órában megváltozott a helyzet. Nekünk fogyott az ellenfeleknek meg gyarapodott az etetésen a hal mennyisége, ami a fogásokon is egyre jobban meglátszott. 1-1 jobb hallal még, úgy ahogy tartottuk a lépést, de egyre jobban leszakadtunk. Kénytelenek voltunk a megbeszéltek szerint lapot húzni a 19 re kártyanyelven, hisz nekünk csak a szektor 1 lett volna elfogadható a végső győzelemre.

Ezzel feláldoztuk a biztos szektor második helyeket, de muszáj volt. Nem jött be, max,, leakadó pontyokig jutottunk. Az élen álló csapat, remekül taktikázva a bevált módszert horgászva biztosan gyűjtötte a halait. Ez alól csak Mészáros Roli volt a kivétel, akinek nagyon nem működött a csapat taktika.
Az utolsó 1-1,5 órában taktikát váltva nagyot horgászva 5 pontyot és 1 amurt fogott, amivel pontot mentett. Nagy és remek hajrá volt. A végső egyéni győztes Török Zoli, magabiztos horgászattal a felnőtt mezőnyben egyetlen hibátlan eredménnyel két szektor 1 est csapott ki. Csak gratula érte!

Az utolsó éves ifi Kádi Szabi szintén egyesekkel nyerte a fiatalok versenyét. A fogott súlyából megítélve, nagyot horgászhatott! Bálint az első napon mutatott be remek dévérezést, megérdemelten nyerve szektorát. A fiatal Péter (kis Kovex) aki a titkárnő szerepét is felvállalta a sorsoláskor nagyon szépen, taktikusan horgászva erősítette a csapatát.

Ügyesek voltak, el kell ismerni és a legjobbak is, még akkor is ha ennyit senki sem horgászik ezen a vízen mint ők. Egyértelmű megérdemelt győzelmet arattak. Nekünk „csak „a második jutott, a bronz a Büké, a negyedik a barátoké a Körmendieké lett!

A díjátadó egy közös babgulyás kíséretében folyt. Kissé családiasan, de jó kedéllyel.
Megint tanultunk újat, jó és kellemes 2 nap volt. Gratuláció mindenkinek, a szövetségnek meg köszönet a hibátlan rendezvényért.

Hajrá, legközelebb! - de addig még ülünk egymás mellett versenyeken.

Az ezüstüs csapatunk tagjai: Kondics Krisz, Horváth Bazsi, Németh Zsöni, Incze Tomi, levi

levi

07.00 – Napnyugtáig
(legkésőbb 20.00 óráig)

Éjszakai nyitva tartás:
(Májustól - Szeptember végéig)
Péntek – Szombat
20.00 – 06.00 óráig

Éjszakai horgászat
Éjszakai horgászat a
téli nyitva tartás alatt!