Navigáció

· Kép beküldése
· Regisztráció
Akciónk folytatódik!

Gyűjts össze 5 db, békés halas azonos fajta napijegyet és hozd vissza.
A hatodik alkalommal megvendégelünk egy horgászatra.

További információ:

Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Egy igazi vadvízi horgász hagyott itt minket
Egy igazi vadvízi horgász hagyott itt minket, aki jó barát volt.
Kénytelen volt fejet hajtani korunk gyógyíthatatlan betegségének 4 éves küzdése után.

Még halála előtti napon is "nem adom fel" mondat hagyta el a kórházi ágyából a száját.
Nagy és népes családját hagyta itt, pedig még sok tenni valója lett volna közöttü(n)k.

Egyesületi Háziverseny
Tisztelt Horgásztársak!

Egyesületünk, a Fish Farm Sport Közhasznú Horgász Egyesület 2014. Október 25-én (Szombaton) rendezi a 2014 évi második HORGÁSZ VERSENYÉT Zsennyén, a Fish Farm Horgásztavon, ahova mindenkit szeretettel várunk.

Fish - Farm Sport Köszhasznú Horgász Egyesület Házi
Horgászversenye.

Versenykiírás!

Rakósbotoztunk egyet barátilag.
Fogtunk 18 órában 877.020 gramm azaz majd 9 q halat 14 en ebben a 2014-es szeszélyes időjárású őszi hétvégén.
Elkövettünk topset és bottöréseket, szakadtak a nem vékony 0,20-0,22 es szerelékek, kihajlottak tucatszámra a horgok.

Bemertünk poharazva sok- sok vödör szemest, begombócoltunk sok 10 kilogramm etetőanyagot, elhasználtunk megszámlálhatatlan darabszámú csontit. Felírtuk a súlyokat Brigi hathatós segítségével.

Megittunk mindezeknél még több hideg fröccsöt -Zsolti töltögetésével, megettünk sülve egy fél disznót Elvira szakácsnői tudományának jóvoltából és megünnepeltük Kukó barátunk 35 ik születésnapját, és horgásztunk 36 órát.
A legeredményesebbek finom old Wiskyket kaptak ajándékba a Diageo kft. jóvoltából

Ez alatt Marosi Zsolti versenyző társunknak sikerült a rakós bottal megfogott legnagyobb hal rekord súlyát 12,40 kg ról 15,410 kilóra feltornásznia !!!!
Mit kívánhatnánk jobbat ? Kellemes volt a hétvége ismét.

hajrá!

További képek...

Ismét összecsapott rakós botokkal a 2 szomszéd....
Ismét összecsapott rakós botokkal a 2 szomszéd.
A nyár eleji Oberwarti megmérettetésnek most a hétvégén volt a visszavágója a bázison, Zsennyén.
Reggelivel indult, ahol a kenyeres autó valahol félúton bedöglött, így várni kellett a debreceni és húsos kolbász mellé a péksütikre.
Addig sem unatkoztunk, fogyott a sör, bor és snapsz.
Örömujjongás mellett megjött a zsemlye és kenyér. Sorsolás, páros - páratlan és 1 órára rá már kezdtük is a pecát.

Erdei - Maros Mix 24 órás feederes találkozó

Dátum szerint a nyár derekán, augusztus végén, időjárást nézve őszi, de kellemes hőmérsékleti körülmények között került megrendezésre a harmadik ERDEI - MAROS MIX páros 24 órás feeder kupa.
Az idő elég változatosra sikeredett a szél, eső, napsütés tekintetében. Különböző időjárási frontok gyors váltakozása jellemezte ezt a 2 napot.

IV. Zsennyei Halnapok
I.Zsennye horgásztábor képekben

Fish Farm Horgásztó Zsennye
Gyermek Horgásztábor

2014. Július 21-25

4. Lódoki és Barátai Horgászverseny Zsennye 2014-05-29

Már negyedik alkalommal, 2014. május 29-én kerület megrendezésre a Fish-Farm Sporthorgász Egyesület zsennyei taván a 4. Lódoki és Barátai Horgászverseny.

Az elmúlt hetek, rendkívül változékony frontokkal gyakran terhelt viharos időjárása előre kiszámíthatatlanná tette a verseny várható eredményét. Ezen a délelőttön szerencsére, Fortuna kegyébe fogadta a megjelent a kockázatot is merni vállaló és többségében amatőr módon pecázó lódokikat és meghívott horgász barátaikat.

Korán reggel 7 órakor a Babati és Társa Kft. jóvoltából finom szaftos főtt Debrecenivel kezdtük a napot.

Részletek....

ERDEI - MAROS MIX 24 órás páros verseny!

Reméljük, hogy rendhagyóra sikerült az ERDEI - MAROS MIX páros 24 órás feeder csata, ami az időjárást illeti. Bízzunk bent, többet ilyen ítéletidőben nem lesz részünk vízparton, mert a pálya bizonyos szakaszain kibírhatatlan volt az idő. Mindkét napot viharos 80-100 km/h folyamatos tomboló szél próbálta lehetetlenné tenni.

A feederes versenyzőket nem lehet csak úgy eltántorítani a halfogástól. Nem adják fel még akkor sem ha "normális ember" ki sem dugja az orrát a lakásból ilyentájt. A partról felcsapódó tarajos hullámok több méter magasra csaptak fel......

Részletek...

Interaktív nap - Erdei Attilával

Nagy érdeklődés mellett került megrendezésre, a Május 2-án tartott Erdei Attila feeder világbajnokunk bemutatója.

A kilátogatók a feltett kérdésre választ kaptak, betekinthettek a bajnok rejtett titkaiba.

Az egész napos horgászat során, akadt hal bőven, látogatókból sem volt hiány....de erről beszéljenek a bemutatón készült képek.

Horgásszunk együtt Erdei Attilával!
Hazánk egyetlen feeder világbajnoka megosztja velünk közel 30 éves horgász tapasztalatát, rejtett praktikáit...
Kérdezz bátran, próbáld ki a ládáját, pecázz a botjával..

2014. Május 2-án 10 órától

Domolykós kirándulás egy BARÁTTAL!

"""""Úgy gondolom, kevés horgász van a Vasi dombságon aki ne ismerné Soós Jani barátomat. A mozdonyok füstje mellett korosodó 6 gyermekes családapa a horgászat megszállottja. Családján kívül eddigi életében a szabadidejét a pecásokra és a horgászatra szentelte. Nem hiszem, hogy ma van vas megyében olyan ember aki több botot, orsót, horgászcikket javított volna meg mint ő.

Tovább...

Kérjük támogasson bennünk..
Kérjük támogassa egyesületünket adója 1% - val

Köszönetünket fejezzük ki mindazoknak, akik 2013 ban adójuk 1%-val támogatták egyesületünket. Ezen felajánlásokat a gyermekhorgászaink támogatására fordítottuk.
Itt meg ragadnánk az alkalmat, hogy az idei évben is gondoljanak ránk illetve gyermekeikre, akik remélhetőleg nálunk sajátítják el a horgászat fortélyait.

Zsennye Bajnokság 2013!
Zsennye Bajnokság 2013 !

2013 ban indult útjára 2 kategóriában a ZSB azaz a Zsennye Bajnokság. Az egyik feeder a másik az úszós kategória.
A teljes végeredmény az egész 2013 as év pontszerző versenyei alapján alakult ki a versenyévad végére.
Az adott pontszerző versenyeken a finomszerelékes versenyzők, versenyről –versenyre gyarapíthatták ZSB pontjaikat.
Minden versenyen, az élen végzett 10-10 spothorgász kapott az elért eredményétől függően pontokat 5 - 25- ig.
Az év folyamán sok rangos, nagy létszámú, márka versenyeken kellet bizonyítani a felkészültségét és ügyességét a nevezőknek. Mindenkinek volt kicsit szerencsésebb és szerencsétlenül végződő versenye. Összesítésben az első 10-10 versenyző a pontszerző versenyek alatt összesen 6.230.620gr azaz 6.230kg halat mérlegelt!
Hát …………………….. ezt megfogni?

....Részletek

Ismét találkoztunk a ragadozó(so)kkal!

Ismét találkoztunk a
ragadozó(so)kkal!

…….és ha már találkoztunk, akkor „versenyeztünk” is családias formában.
Kitaláltuk, múlt vasárnapra kellene egyet dobálni a krokodilpofájú, kapafogú barátainkra. Hét közepén minden létező hivatalos időjós a tél beköszöntét jósolta vas megyére 50-70 mm esővel, komoly lehűléssel, viharos széllel.

Őszi háziverseny - Képekben
Lantos Mix Feeder Kupa 2013
A 2013 as évi utolsó márkaverseny 2 fő kérdése az volt? - ki nyeri el a Lantos kupát és kinek sikerül itt a célegyenesben sok ZSB pontot gyűjtenie. Nagy a hajtás a dobogó különböző fokaiért, de az sem mindegy kinek sikerül bekerülnie az egész éves teljesítményét tekintve a legjobb 10 vagy 20 ba.
Az év végéhez közeledvén fogynak a pontszerző versenyek és ilyenkor már az időjárás is sajnos keményen beleszólhat az eredmények alakulásába.

....részletek
Fish-Farm Sport Horgászegyesület, házi horgászversenye.
Tisztelt Horgásztársak!

Egyesületünk, a Fish Farm Sporthorgász Egyesület
2013. Október 20 - án (Vasárnap) rendezi a 2013 évi második amatőr HORGÁSZ VERSENYÉT Zsennyén, a Fish Farm Horgásztavon, ahova mindenkit szeretettel várunk.

VERSENYKIÍRÁS
Erdei - Maros Mix 24 órás feeder kupa !
Erdei - Maros Mix 24 órás feeder kupa!

Mint ahogy lenni szokott nagy csatákat és jó hangulatot hozott az Erdei - Maros Mix
24 órás feeder kupa

Jó erőkből álló csapatok mérték össze tudásukat a 8 fordulós megmérettetésen.

A verseny slusszpoénját adta, hogy Erdei Attila jelenlegi egyetlen egyéni feeder világbajnokunk is indult a védnöksége alá tartozó versenyen.

Ezen kívül még Vidó Fecó, Siroki Dávid, Németh Bazsi is tiszteletét tette, mint magyar feeder válogatott tagok. Németh Bazsi, Attilával csapat világbajnoki ezüst érmes is ebben a kategóriában...
Ismét együtt pecáztunk!!
Ismét együtt pecáztunk!!!

Erdei Attila egyéni feeder világbajnokunk és Ambrus Tibi finomszerelékes csapat világbajnokunk meghívásunkra nálunk Zsennyén tesztelte a MAROS MIX termékcsalád különböző halcsalogató etetőanyagait, csalit, feeder kosarait. Elsősorban a feederes technika volt terítéken, annál is inkább mivel 1 hét múlva kezdődik az
Erdei - Maros Mix 24 órás páros feeder verseny.

ENERGETIKAI FEJLESZTÉS A FISH FARM KFT. TELEPHELYÉN

Január 1-től - Március 31-ig :

HÉTFŐ SZÜNNAP

Éjszakai nyitva tartás:

(Májustól - Szeptember végéig)
Péntek – Szombat
20.00 – 06.00 óráig

Éjszakai horgászat
Éjszakai horgászat a
téli nyitva tartás alatt!